ponedeljek, 17. november 2014

Prvo šivanje


 .
Pikanje sem želela "nadgraditi" s šivanjem, ampak je bil Patrik odločen, da bomo s šivanjem njegove črke uničili.
In še - odkar je videl vrečko filca, ki sem si ga nahrčkala - je vedel, da bo to za šivanje. :)
Pa smo na hitro s hroščkom izrezali nekaj krogov in se zmenili, da bomo šivali novoletne okraske.
.


.
Izbral si je moder filc in prav tak gumb. 
In po dveh mojih šivih je delal sam in tole je njegov prvi prišit gumb. Sem še vedno presenečena.
.


.
Potem sem mu zložila krog na krog, naredila 2 šiva in je spet delal sam. Nič ni bilo treba popravljat, pomagat ...
.

.
Ostanke filca je zrezal na majhne koščke in nabasal v "žepek", tik preden je zaključil šivanje.
.

.
In tole je rezultat njegovega prvega šivanja. Luštno, kajne?
.

.
Naj bo tole še komu spodbuda, tako kot je bila meni spodbuda prijateljica, ki zelo veliko šiva z otroki. Nisem si mislila, da ga je 4-letnik že sposoben. Sploh pa ne tako samostojno. Ampak zato pa imamo drug drugega!
.

2 komentarja:

Hvala za obisk in komentar!