sreda, 5. november 2014

Zakaj



..
Ker v prvi objavi nisem napisala nič o tem, zakaj je tale blog nastal, naj bo pa tretja objava namenjena nekaj besedam o tem.
Ko najdem kakšen fajn nov blog, grem ponavadi najprej pobrskat med prve objave, ker me poleg idej, ki jih tam dobim, zanima tudi, kdo jih deli, zakaj jih deli ... Ne vem, če je drugim to pomembno, ampak ker izhajam iz sebe, delim z vami nekaj besed o tem.
V blog svetu sem že skoraj 5 let - ko me je zasvojilo ustvarjanje, predvsem "papirnato", sem se pridružila ustvarjalkam z Ustvarjarijami. Na blogu sem bila bolj in manj ažurna, ker sem vmes rodila Patrika in Hano, ki sta sčasoma ustvarjanje postavila na (stranski) nočni tir :) 
Tako sem že tam objavila skoraj 20 "otroških ustvarjarij", sčasoma pa se mi je zazdelo, da je čas, da se otroške ustvarjarije ugnezdijo v svojem gnezdu. In sem tukaj.
Z namenom, da naša ideja še komu koristi/pomaga/spodbuja. Veliko idej in spodbud dobim na blogih, zelo vesela sem zadnje čase vedno več slovenskih blogov, in če lahko tudi jaz komu kaj dam, sem vesela. Taka sem.
..

 ..
Fotografije bodo z naših dopoldanskih dejavnosti, ko sem z otrokoma doma. Popoldne grem za polovični čas v službo in je z njima mož in takrat nastane redko katera fotka. :) Nimajo časa. Takrat zunaj kopljejo jame, skačejo na tramplinu, se grejo skrivalnice in se lovijo po stanovanju, pečejo palačinke, berejo knjige ... In še kaj, kar ni za na blog. :))
Mogoče pa pride kdaj na vrsto kakšna "vikend objava", ko smo vsi skupaj, s kakšnega izleta ali druge zanimive dogodivščine. :)
..
Še to. Navdušujem se nad montessorijem, ampak sem prvošolka na tem področju. :)
..
Dobrodošli!
..

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za obisk in komentar!